18 december 2007

Julekalender - kort pause



Jeg lagde mig jo lige med influenza i et par dage og har brugt tiden siden lørdag på at sove og/eller se på loftet. Jeg kunne fortælle jer historier om det loft. Det siger, det skød en mand i Reno.

I hvert fald har jeg været for sølle til at skrive nye poster - nye poster, der var noget værd, i det mindste - og da det ikke er lykkedes mig at oparbejde en buffer, har der ikke været nogen julekalender.

Jeg undskylder meget, og vil forsøge at hale ind på det, når jeg kommer op på to ben igen. Det betyder ikke, at det ikke bliver jul - højst at de sidste poster bliver forsinket ind i juledagene.

Vi ses,
Anne

1 kommentar:

Greis sagde ...

Pyha, jeg var lige ved at blive bange for, at det ikke blev jul i år.

God bedring, Anne.

Og vogt dig for det loft. Jeg mødte en gangs det bror på et værtshus i Kolding. Det er sandt, det med fyren i Reno.