01 december 2005

Man gør mig opmærksom på, at jeg ikke har postet længe. Jeg tror, det så omtrent må holde stik, i alt fald for en passende værdi af "længe". Det er ikke, at jeg egentlig har haft travlt, men jeg gik i opgavepsykose i sidste uge og brugte det meste af tiden på at prøve at gnave mine ører af - i et eller andet forsøg på at kombinere en dyb og uforståelig symbolik med en aktivitet, der kunne fjerne min opmærksomhed fra mit projekt.

Denne fase er imidlertid overstået (af basale anatomiske grunde - det er ikke på sigt ladsiggørligt at få munden op til noget af ørerne) og jeg må til at finde noget andet at tage mig for. Jeg har ikke en detaljeret plan endnu, blandt andet fordi jeg er så søvnig, at jeg kun undgår at falde i søvn på stedet ved at være ude af stand til at bestemme mig for, hvilken retning jeg skal falde. Men jeg vil lægge ud med at være blandt de første til at proklamere starten på julemåneden:
Det er december! God bless us everyone!

1 kommentar:

Sara Elenyetille sagde ...

Glædelig juletræ! har du overvejet at sove stående?