20 januar 2006

Og hvad var det så, min mor fortalte mig om ikke at være for kry? Faktisk var det nok, hvis det var nogen, min far - og hvis det var, var det før han læste alle de undersøgelser om, at succesrige kvinder oftest er dem, der er blevet bakket op af deres fædre. Men det er et sidespring.

Jeg er indlogeret på Radisson SAS-hotellet i Manchester. Der er trådløst net på værelserne, og der er minibar og karbad alt muligt (mest the og kaffe, så nok mere muligt end alt), så det skal noget blive morsomt nok, men det var ikke med i planen. Jeg havde regnet med at være på vej til gaten nu og tage flyet klokken 19:10 i stedet for klokken 9:55. Hvem har dog fundet på at bestille snevejr i København? Kunne I ikke have ventet med fornøjelserne til jeg kom hjem?

Nåja - så længe I gemmer lidt sne til mig.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Stakkels pus! Men bare rolig, du må hjertens gerne få al den sne, eller jeg skulle nok sige is, der lå på vejen til og fra skole.. Jeg tror de fleste af os kan undvære den.
Men vi savner dig, så nu har du bare at komme hjem i morgen! okay?