05 januar 2006

Av. Når man nu glemmer at skrive på det her skidt i en periode er det altså svært at komme i gang igen. Måske er det grunden til, at så mange (ikke sandt, Morten og Clara?) holder op med at opdatere deres blogs?

Men nu er det jo januar. Og jeg har spist mig tyk til jul. Og drukket champagne til nytår[1]. Og læst til eksamen. Lidt. Og i morges tog jeg flyet - tilbage til England. Det sidste skal siges i et lidt dybere stemmeleje, med massive pauser mellem ordene og gerne et bækkenslag til sidst.

Det ligner sig selv herovre.


[1] Drak jeg nok champagne? Kan man drikke nok champagne? Bliver dette det sidste år med en chance for champagne, fordi jeg melder mig ind i en sekt og/eller bliver en paradisfugl? Kan I ikke ligge vågne over den slags spørgsmål? Hele natten?

7 kommentarer:

Sabine sagde ...

Man kan drikke for meget champagne. Og få nogle absolut fæle tømmermænd.

Det kan derfor anbefales at indtage champagne i ikke for store mængder og måske erstatte den med crémant engang imellem (på grund af svovlindholdet i champagnen).

Greis sagde ...

For meget champagne, for lidt champagne ... sålænge man er tørstig.

Men ja, det er forbistret svært at huske at opdatere sin blog. Pokkers også!

Men champagne eller ej, vi her i sekten glæder os til at du vender tilbage og vi kombinerer gerne alkohol med sekterisk underholdning.

Anonym sagde ...

Og er der måske en grund til at tyske kulsyreholdige hvidvine lavet efter Méthode Champagnoise kaldes for Sekt?
Er der en forbindelse? Måske. En konspiration bag det? Formodenlig!

Greis sagde ...

Kære Martin


Jeg tror du er sporet af det rette. Tyske kultister i frankisk bacchanale (alemanniske sektister? Vandaliserende Sekterikere?). Bare betegnelsen indikerer at der må være noget om det.

Sabine sagde ...

Som Goethe sagde: "Ein echter deutscher Mann mag keinen Franzen leiden - doch seine Weine trinkt er gern."

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
anne sagde ...

Hvorfor er det netop denne post, alle spammere angriber?